firma

Pracownik posiada własny kalendar z logo firmy

Nie w każde firmie panuje zasada, że pracownik musi sobie sam kupić teczki na dokumenty, że musi kupić kalendarz na biurko, jeśli chce go mieć, czy że jest odpowiedzialny za kupowanie herbaty i kawy do pracy, aby mógł z nich korzystać w ciągu dnia. W wielu przedsiębiorstwach jednak zwraca się większą uwagę na pracownika i udostępnia takie bezpłatnie. Ponadto dużo firm dba, aby pracownik posiadał na własnym biurku kalendarz czy notes z logo firmy. Taki kalendarz z pewnością zwróci też uwagę klienta, który będzie widział, iż firma jest też zainteresowana nie tylko posiadaniem klientów i zysku, lecz też jakością pracy pracownika i jego potrzebami, których na pierwszy rzut oka nie widać. Dużo ludzi w pracy musi adresować do klientów przesyłki okolicznościowe lub nowe materiały do uaktualnienia umów. W tym celu najczęściej używany jest papier firmowy i koperty z logo firmy lub po prostu z pieczątką zawierającą nazwę i adres firmy, żeby pracownik nie musiał adresować ręcznie kilkuset kopert. Takie szczegóły jak wysyłanie wiadomości do klientów na papierze firmowym także są dostrzegane przez klienta, który na pewno będzie miał lepszą opinie o firmie, które wysyła wiadomości na papierze firmowym a niżeli takim, które wysyła materiały na zwyczajnym papierze do drukowania. Niby takie szczegóły nie są ważne, ale jednak wpływają na wizerunek marki. Często także zdarza się, że pracownik pracujący przy obsłudze klienta stawia kubek z kawą na biurku. Naczynia w misie czy serduszka nie są dobre, dlatego też warto zadbać, żeby każdy pracownik miał kubek z logo firmy, w której pracuje, ponieważ to kolejny szczegół, który jest zauważany i oceniany przez klientów. Trzeba zadbać również o opinie o firmie pośród samych pracowników, ponieważ zakup kawy czy herbaty do biura to koszt kilkudziesięciu złotych na miesiąc, a pracownicy na pewno będą bardziej zadowoleni a niżeli, gdyby mieli takich zakupów dokonywać na własny koszt.